Relatieproblemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karst Heida - WaarBenJij.nu Relatieproblemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karst Heida - WaarBenJij.nu

Relatieproblemen

Door: Karst

Blijf op de hoogte en volg Karst

07 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Ben ik krap een week de trotse eigenaar van een BMW 316 uit het jaar 1984, zitten we nu alweer in een relatiecrisis.... Gisteren had ik mooi tot 15 uur om mijn autopapieren te regelen en daar moet je hier op Curacao nogal wat tijd voor uittrekken. Dus ik vroeg opstaan, zat ik netjes op tijd in m’n wagentje, wilde hij niet starten....hmmm, misschien de lichten aan laten staan? Nee, dat was ’t niet, nou ja, zo maar weer even proberen. Even later deed hij het nog steeds niet. Fijn, wat nu....ben toen maar snelwandelend naar het ziekenhuis gegaan en ’s avonds opgehaald door m’n huisgenoot Erik. Aangezien ik de volgende dag toch echt wel met m’n BMW op stap wilde, zijn we gaan kijken wat het probleem was. Al snel kwamen er een paar Antillianen ons helpen en deed hij het weer door hem simpelweg te duwen in z’n 2. Super mooi natuurlijk, maar ja...toen wilde een choller, een antilliaanse zwerver, 10 gulden hebben voor zijn verleende diensten. Kreeg hij natuurlijk niet....ongevraagde helpen (wat natuurlijk erg fijn was), maar er dan achteraf wel geld voor vragen...ja daaag. De volgende ochtend stapte ik vol goede moed richting m’n auto, draaide de sleutel om en ja hoor.....verrassend genoeg produceerde hij wederom gekreun, starten...hó maar. Grrrr, ga morgen bij Job langs, dat is de grote auto-vriend van alle co’s.

Ok, dit waren mijn frustraties even, nu de leuke dingen. Ik krijg het hier steeds meer naar m’n zin. Na een dagje ziekenhuis stap je het ziekenhuis uit en wordt je bevangen door het welbekende vakantiegevoel. Zo was ik van de week al om 15 uur klaar en heb toen nog heerlijk een duik genomen in zee....wat wil een mens nog meer. Uitgaan is er jammer genoeg nog niet echt van gekomen, door de weeks lukt dat gewoon niet vanwege de co-schappen. En dan heb je eindelijk weekend, gooit Felix roet in het eten. Het viel uiteindelijk allemaal erg mee, beetje wind, regen en onweer, ben er niet eens wakker van geworden. Dit weekend een herkansing, heb in ieder geval al gekeken naar het weerbericht en ze voorspellen veel zon :)

Ben imiddels alweer 2 weken bezig met m’n co-schap op de Eerst Hulp en heb het er reuze naar m’n zin. Je ziet zoveel verschillende ziektebeelden, waardoor elke dag weer anders is.
Het ene moment zit je een wond te hechten, terwijl je het andere moment bezig bent met opvang van de slachtoffers van een verkeersongeluk. Heb inmiddels ook voor het eerst zelf gereanimeerd, helaas heeft die vrouw het niet gehaald. Wel heftig, maar moet zeggen dat ik er nog aardig koel onder bleef, scheelt wel dat ik die vrouw helemaal niet kende. Wat ook indruk op mij heeft gemaakt was de binnenkomst van een 16 jarig meisje, zwanger van een tweeling, met zwangerschapsvergiftiging en inmiddels ook insulten. We zijn meteen met haar naar de gynaecologie geracet, maar uitendelijk hebben ze het alle 3 niet gehaald. Gelukkig komt het grootste deel van de patienten met minder ernstige klachten. En ik moet zeggen, voor het eerst heb ik echt het gevoel een dokter te zijn, ik sta natuurlijk wel onder supervisie van een arts, maar ik mag heel veel zelf doen en ze gaan ook echt af op mijn mening.

Ik ga in ieder geval weer verder met genieten van het leven hier op Curacao en zoals beloofd zijn hier enkele foto’s...... http://picasaweb.google.nl/karstopcuracao

Ayo,
Karst

  • 07 September 2007 - 15:58

    Leanne:

    Zaterdag gaan we naar Mambo, baila baila swa!!

  • 07 September 2007 - 21:02

    Inge:

    en vanmiddag naar Avila, cocktail happy hour, daarna happy hour Wet&Wild, om te eindigen bij het Amstel Bright feestje op Zanzibar.

    oeiii jij dienst tot 23 uur, even vergeten. nou ja, geeft wel aan hoe tof het hier is!
    werkse!

  • 07 September 2007 - 21:37

    Marloes:

    Ik las de titel van dit stukje en dacht meteen wtf hihi, waar duikelt Karst zo snel een relatie op, en ook meteen al problemen! Maar 't waren 'slechts' problemen met de auto (heeft vast iets met het bouwjaar te maken...)
    leuk vind ik het, verhaaltjes van je! meeeer meeeer! Foto's zijn jaloersmakend. Maar toch, doe ook maar meeeer!

  • 08 September 2007 - 13:10

    Astrid:

    Jij bent wel echt een ster in relaties he?! Aan de reactie van Inge te zien, ben je inmiddels wel al uit geweest! Tof! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt, al is het in het begin even wennen, volgens mij komt het helemaal goed! Ik heb al helemaal zin om langs te komen! Ik zal Teun nog eens achter de broek aan zitten, kijken of hij vrij kan krijgen, anders boek ik gewoon vast een ticket;)

    Liefs Astrid

  • 08 September 2007 - 15:34

    Sophie:

    Ha die Karst!!!! Oh nee toch, heb je zon oude bak gekocht? Heb je hem overgenomen van Gijs soms? Als ik me niet vergis had hij ook een BMW. Nouja, ben benieuwd. Aan Job heb je een goeie, hij is echt onwijs betrouwbaar. Mijn starlet heeft daar in het begin wat weekjes doorgebracht, toen ik hoorde dat de motor aan het einde van zn latijn was.
    Nou, het zal allemaal wel loslopen, dat doet het toch wel altijd.
    Ik vind het toch wel gek om te lezen dat jij dan nu daar zit terwjil ik in nederland ben, heel apart. Wel superleuk, het is zo herkenbaar allemaal. Iid die eerste paar dagen, je hebt geen idee wat je te wachten staat en hoe het allemaal werkt. Maar uiteindelijk wordt het toch wel heel erg gaaf!!
    Karst, heel veel plezier!! Succes nog met de auto

    XXX

  • 08 September 2007 - 16:49

    Marloes Vd B:

    Wat een coole verhalen! nix vergeleken met het Zwolliewoodse... maar hier is het ook leuk! ;) Is je beamer nu wel weer gefixt? have fun!!! groeten aan Leanne!
    xx

  • 10 September 2007 - 11:53

    Jan, Irene, Marit:

    Ha dokter Karst,

    Leuk om je belevenissen te lezen, hoewel die van het ziekenhuis wel erg heftig zijn hoor! Knap dat je het allemaal trekt, terwijl je nog maar net gestart bent.
    Gelukkig ben je op een mooi eiland waar je ook lekker kunt relaxen (als het weer het toelaat). Hopelijk is je auto weer snel in orde.

    Hier in Nederland is alles oke. We zijn net weer terug van twee weekjes vakantie in Overijssel in het (je wel bekende) vakantiehuisje van m'n ouders. Gezien de Nederlandse zomer hebben we geboft met het weer en hebben we veel kunnen wandelen.

    Zet hem op daar in Curacao!

    Groetjes van Jan, Irene en Marit



  • 11 September 2007 - 19:09

    Marijke!!:

    Karst...super om je verhalen te horen!! Ben pas net terug van vakantie dus lees je verhalen nu pas!! Vandaar beetje late reactie!! En die foto's...zijn idd om heeeeel errug jaloers op te worden!! Heel veel succes en veel van je laten horen he?!!!

    Dikke kus!!

  • 16 September 2007 - 11:18

    Marloes:

    Doe es weer een verhaaltje, vind ik leuk! Zal ik deze week ook verhaaltje geven ;) haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karst

Dag mensen, Eind augustus vertrek ik voor ruim 7 maanden naar Curacao om daar een deel van m'n co-schappen te gaan doen......heb er in ieder geval erg veel zin in! En nu is het de bedoeling dat ik regelmatig een verhaaltje op deze site ga schrijven om jullie een beetje op de hoogte te houden...ga m'n best doen ;)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 17867

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: