Mijn eerste reis - Reisverslagen van Karst Heida - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Karst Heida - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dag mensen,

Eind augustus vertrek ik voor ruim 7 maanden naar Curacao om daar een deel van m'n co-schappen te gaan doen......heb er in ieder geval erg veel zin in! En nu is het de bedoeling dat ik regelmatig een verhaaltje op deze site ga schrijven om jullie een beetje op de hoogte te houden...ga m'n best doen ;)

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

The End

14 Maart 2008

Feestjes, feestjes en incontinentieklachten

09 Februari 2008

Peru & Aruba, hoezo decadent

03 Januari 2008

December in de zon

14 December 2007

Cheers
Karst

Dag mensen, Eind augustus vertrek ik voor ruim 7 maanden naar Curacao om daar een deel van m'n co-schappen te gaan doen......heb er in ieder geval erg veel zin in! En nu is het de bedoeling dat ik regelmatig een verhaaltje op deze site ga schrijven om jullie een beetje op de hoogte te houden...ga m'n best doen ;)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17849

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: